Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ώρα για..Christmas tag!

  Γεια σας! Καλό μήνα :3
Κάνω αυτό το tag, επειδή με tagaρε η Βάσια από το AfterSchool!
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο της


Κανόνες:
1)Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
2)Στο τέλος πρόσθεσε άλλες 2 χωρίς να τις απαντήσεις.
3)Συνόδευσε το tag με μία χριστουγεννιάτικη εικόνα.
4)Tagαρε τουλάχιστον 3 blogs.
Ερωτήσεις:
1.Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη ταινία;
Σίγουρα, όταν σκέφτομαι Χριστούγεννα, στο μυαλό μου έρχεται το ''Home Alone''. Είναι η ταινία που την βλέπω κάθε χρόνο.
2.Πού βρίσκεσαι συνήθως τα Χριστούγεννα;
Στο σπίτι

3.Λες τα κάλαντα κάθε χρόνο;
Δεν λέω τα κάλαντα σε ξένους, γιατί είμαι μεγάλη..αλλά στους γονείς γιατί όχι? ;) ;ρ
 

4.Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
Γενικά όλα τα χαζο-τραγούδια των Χριστουγέννων καλά είναι..

5.Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη συνήθεια;
Να κάθομαι στο στολισμένο μου δωμάτιο και να βλέπω ταινίες, αλλά και να πηγαινώ βόλτες στην πόλη, που είναι γεμάτη με φώτα. 

6.Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο φαγητό και γλυκό;
Φαγητό δεν έχω κάποιο.. Γλυκό μελομακάρονα (με σοκολάτα από πάνω *-*) και δίπλες


7.Μέρος που ονειρεύεσαι να περάσεις τα Χριστούγεννα;
Δεν με πειράζει που θα κάνω Χριστούγεννα, απλά να έχω καλή παρέα


8.Ποιο είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
Σε γενικές γραμμές, ωραία δώρα έχω πάρει.. Δε θυμάμαι κάποιο συγκεκριμένα

9.Ποιο είναι το χειρότερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
Δεν έχω

10.Τι δώρο θα ζητήσεις φέτος;
Δε νομιζω να ζητήσω κάτι..μεγάλωσα πια :(

11.Πόσο του μηνός στολίσατε το χριστουγεννιάτικό σας δέντρο;
Δεν έχουμε στολίσει ακόμα.. Λογικά σε μερικές μέρες.

12.Αγαπημένο ρούχο για τα Χριστούγεννα;
Γενικώς πλεχτές μπλούζες, και φυσικά κασκολ και σκουφιάάάά :ρ

Οι extra ερωτήσεις:
1)Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο παιχνίδι;
Χαρτιά και από φέτος tichuuuu :D

2)Πώς περνάς την ημέρα των Χριστουγέννων;
Πολύ όμορφαα! Με παρέα και καλό φαϊ! χδ

Οι δικές μου ερωτήσεις:
1) Πώς περνάς την παραμονή πρωτοχρονιάς;
2) Τι δώρο θα πάρεις στην κολλητή σου;

Κάνω tag..
 Floral Blog
GirlStrategy
Teenage girls online

Σας αγαπώ, φιλιά πολλά :*
άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου