Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Σύντομο άρθρο, σύντομη ανακοίνωση, σύντομα κοντά σας

Γεια σου κόσμεεε! 
Tι κάνετε; ελπίζω να είστε όλοι καλά! Πάει καιρός από τότε που ανάρτησα το τελευταίο blogpost γύρω στον Ιούλιο αν θυμάμαι καλά και τώρα είναι Σεπτέμβριος.

Πώς άρχισαν για εσάς τα σχολεία και τα φροντιστήρια (αν πηγαίνετε); Εμείς ξεκινήσαμε από 1η Σεπτέμβρη και γράφουμε συνεχώς διαγωνίσματα. Είμαι τρίτη Λυκείου οπότε καταλαβαίνετε ότι ειναι δύσκολα τα πράγματα. 

Θέλω πολύ να συεχίσω το blog μου απλά το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο χρόνος αλλά οι ιδέες, οι οποίες δεν υπάρχουν πια ;ρ Γι'αυτό αν υπάρχει έστω και ένα άτομο που θα ήθελε να βλέπει (διαβάζει) καινούργια άρθρα από εμένα παρακαλώ να γράψει στα σχόλια κάποια ιδέα ή να μου προτείνει επόμενο άρθρο!

Λοιπόν αυτά, εύχομαι να υπάρχει κάποιος που να διαβάζει αυτο το άρθρο και να γράψει κάποιο σχόλιο γιατί κατι μου λέει ότι μόνη μου τα λέω και μόνη μου τα ακούω χδ

Kisses xx 
Anna

1 σχόλιο:

  1. Ενδιαφερον αρθρο! Εαν μπορεις τσεκαρε και το δικο μου μπλοκ και εαν θες γινε αναγνωστης :) ♥
    το μπλοκ μου: http://theteenagersroomgreek.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή