Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ολιγοήμερο ταξίδι: Τι θα χρειαστώ

Σε λίγες μέρες, πηγαίνω με το σχολείο μια 5ήμερη εκδρομή στην Ελβετία, για να επισκεφτούμε το CERN, το μεγαλύτερο ερευνητικό κέντρο στον κόσμο. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Δεν έχω πάει ποτέ στο εξωτερικό με το σχολείο, και ανυπομονώ :p




Στο σημερινό άρθρο για σας μιλήσω για τα πράγματα που θα πάρω μαζί μου, όχι τόσο ρούχα άλλα καλλυντικά και προϊόντα περιποιήσης.

Αρχικά, η βαλίτσα θα πρέπει να είναι μέχρι το πολύ 23 κιλά (κομμάτι δύσκολο για εμένα και τις φίλες μου χδ). Οπότε θα πάρω μια μεγάλη βαλίτσα, και μέσα θα βάλω τα ρούχα που χρειάζομαι για 5 μέρες. Πρέπει να είναι πολύ ζεστά γιατί στην Ελβετία αυτή την εποχή κάνει πολύύύ κρύο.. Εκτός από τα βασικά, καθημερινά ρούχα έχω αγοράσει για να πάρω μαζί μου ένα ισοθερμικό κολάν και μπλούζα για να τα φοράω μέσα από τα ρούχα. Γάντια, σκούφους και κασκόλ πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν!

Από παπούτσια θα πάρω ένα ζευγάρι μπότες και τα αρβυλάκια μου. Ίσως πάρω και αθλητικά παπούτσια για μέσα στο ξενοδοχείο, αλλά ακόμα δεν ξέρω.. Αα και καλτσοπαντόφλες για να είμαστε trendy χδ! *ότινα'ναι*

Καλλυντικά: 2 κραγιόν, ένα φουξκόκκινο και ένα μπορντοκόκκινο ;ρ
Μάσκαρα, καφέ και μαύρη
μολύβι ματιών μαύρο
conciler, πούδρα, make up

καθαριστικό προσώπου
γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ, δίσκοι ντεμακιγιάζ

Κολώνια, αποσμητικό, γαλάκτωμα σώματος

Μαλλιά-Μπάνιο: ξηρό λαδάκι μαλλιών
αφρός 
σαμπουάν, conticioner, αφρόλουτρο

βούρτσα, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα

Μερικά κοσμήματα

(παίζει να έχω ξεχάσει πράγματα, πείτε μου στα σχόλια :ρ)

Αυτό το άρθρο ήταν ότι νά'ναι, αλλά μπορεί να σας φανεί έστω λιγουλάκι χρήσιμο..
Τα λέμε σε επόμενο άρθρο!

-άννα

8 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο το άρθρο Άννα! Κι εμείς θα πάμε σε λίγο καιρό εκδρομή με το σχολείο για λίγες μέρες οπότε θα μου φανούν πολύ χρήσιμα όσα έγραψες, γιατί πάντα όλο και κάτι ξεχνάω xD! Καλά να περάσεις στην Ελβετία! Περιμένουμε εντυπώσεις όταν θα γυρίσεις! ♥

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαίρομαι που σου άρεσε!! Ευχαριστώ πολύ και να περάσεις και εσύ υπέροχα! Χαχα θα προσπαθήσω να βγάλω πολλές φωτογραφίες και να σας δείξω πράγματα;) Ααα και θέλουμε και για το δικό σου ταξίδι να μάθουμε!
    Φιλικά, άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν ξέρω αν θα πάμε τελικά γιατί κάναμε πολλές μέρες κατάληψη... Αν πάμε κάπου πάντως εννοείται πως θα σας μιλήσω για το ταξίδι! Περιμένουμε φωτογραφίες & εντυπώσεις από το δικό σου ταξίδι όπως και να'χει! Άντε καλό ταξίδι τυχερούλα! ♥

      ~Βανέσα Τρ.~

      Διαγραφή
  3. Χαχα οκκ! Θα υπάρχει ένα άρθρο μόνο γι'αυτό! Ευχαριστώ πολύ, και τα λέμε ;*

    -άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο άρθρο Άννα μου, θέλω εντυπώσεις γιατί αυτή την χώρα την αγαπάω για πολλούς λόγους <3 Μόλις έγινα μέλος στο μπλογκ σου μην ξεχνάς να επισκέπτεσαι το blog μου **kids-ofreneia.blogspot.gr/** Τα λέμε <3

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τυχερούυυλα!Λατρεύω την Ελβετία,θέλω τόσο πολύ να πάω.Χωράω στην βαλίτσα; :D
    Anyway,το άρθρο ήταν πολύ ωραίο και η επιλογή,ακόμη πιο καλή!Είναι τόσο σηματνικό να μπορούμε να είμαστε οργανωμένες!Λίγο άσχετο,αλλά yeeeep.Έχω κι εγώ blog.Κάνω έναν διαγωνισμό,so αν θες τσέκαρε <3
    Ambie's World/ambiesworldgr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή