Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

50 random facts about me *tag*

Λοιπόν ήρθε η ώρα για ένα tag. 
Είδα αυτό το tag από το blog ''Floral Blog'' και την Μίρκα, και είπα γιατί όχι;
Αυτό που πρέπει να κάνει κανείς είναι να γράψει 50 άσχετα πράγματα για τον εαυτό του.
Οπότε πάμε αμέσως να το δούμε!


 1) Με λένε Άννα, είμαι 17 ετών και θα πάω τρίτη λυκείου
 
2) Αγαπώ τη ζωγραφική αν και τα τελευταία χρόνια το έχω αφήσει λίγο
 
3) Μ'αρέσει γενικά να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου, όπως βραχιόλια, κολιέ και άλλα τέτοια..
 
4) Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική..
 
5)..όλη τη μέρα ακούω μουσική, όπου και να είμαι
 
6) Είμαι πολύ επιλεκτική σε αυτά που ακούω..
 
7)..το αγαπημένο μου είδος είναι η alternative rock αλλά και η κλασική ροκ μουσική..
 
8) Ακούω red hot chili peppers, REM, U2 αλλά και 
 
9) Manu Chao. Επίσης και πιο καινούρια συγκροτήματα όπως Black Keys, Kasabian κλπ
 
10) Από ελληνικά συγκροτήματα ακούω Πυξ Λαξ (+Πλιάτσικα)
 
11) Ένα άλλο χόμπυ μου είναι η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική,
 
12) ..και είναι κάτι που θέλω να κάνω και επαγγελματικά.
 
13) Στόχος μου για το 2015 και 2016 είναι να περάσω στη σχολή που θέλω
 
14) η οποία λέγεται Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων Αθήνας (αν δεν κάνω λάθος)
 
15) Μετά από αυτό θέλω να επικεντρωθώ στη ζαχαροπλαστική
 
16) Φυσικά μου αρέσει να βγαίνω βόλτες
 
17) Μου αρέσει το ποδήλατο και προσπαθώ να το χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά μπορώ
 
18) Συνήθιζα να ασχολούμαι με το κολύμπι και πήγαινα κολυμβητηριο 3 χρόνια..
 
19) ..χρειάστηκε όμως να το σταματήσω λόγω υποχρεώσεων
 
20) γενικά είμαι μέτρια μαθήτρια και διαβάζω μόνο αν ο καθηγητής είναι καλός και το μάθημά του μου αρέσει
 
21) Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και να βλέπω ταινίες..
 
22) ..δεν μπορώ να διαλέξω αγαπημένο βιβλίο, ούτε ταινία...
 
23) ..όμως μπορώ να πώ ότι ο Λίαμ Νίσον, ο Χιού Τζάκμαν, ο Τομ Χανκς και ο Τζόνι Ντεπ είναι οι αγαπημένοι μου ηθοποιοι
 
24) και αγαπημένοι συγγραφείς είναι η Άλκη Ζέη, η Ζώρζ Σαρή και η Ευγενία Φακίνου
 
25) Δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση 
 
26) γιατί πιστεύω ότι μπορώ να δω ότι θέλω στο ίντερνετ χωρίς διαφημίσεις
 
27) αγαπημένη ξένη σειρά είναι το walking dead 
 
28) από ελληνικές θα πω το μην αρχίζεις τη μουρμούρα!
 
29) ξέρω αγγλικά και γερμανικά 

30) παρακολουθώ βιντεάκια στο youtube περίπου 2 χρόνια 

31) και ζηλεύω πολύ αυτούς που έχουν το θάρρος να το κάνουν αυτό

32) θα μου άρεσε να έχω κανάλι στο youtube αλλά είμαι πολύ ντροπαλή

33) και σκέφτομαι τι θα πουν οι αλλόι.. :/

34) όμως όταν μεγαλώσω λίγο ακόμα ίσως να φτιάξω το δικό μου κανάλι

35) οι αγαπημένοι μου youtubers είναι η Μαρία από το Mary & her cat

36) η seniora Elis

37) και οι Ellie & Jared

38) νομίζω στερεύω από ιδέες..

39) αα μ'αρέσει το τίτσου χαχα

40) όλοι στην παρέα παίζουν..

41) Στην αρχή που το πρωτοείδα είπα ότι είναι πολύ βλακεία παιχνίδι αλλά όταν το έμαθα άλλαξα γνώμη

42) έχω κολλήσει στο candy crush σε μια πίστα 2 μήνες και συνέχεια νευριάζω που χάνω

43) λατρεύω τις τσίχλες και δεν μπορώ να μη φάω τουλάχιστον 1 την ημέρα

44) μ'αρέσουν πολύ τα φρούτα,

45) ειδικά τα καλοκαιρινά

46) τα αγαπημένα μου είναι τα κεράσια, τα βερίκοκα

47) το καρπούζι, οι φράουλες και τα νεκταρίνια

48) χαίρομαι πολύ που έχω ένα μπλόγκ 

49) αν και τελευταία το έχω παρατήσει λιγουλάκι..

50) όταν βλέπω σχόλια είμαι πολύ χαρούμενη!


Αυτό ήταν λοιπόν!

Μπορεί όποιος θέλει να το κάνει αυτό το ταγκ!
Αν το κάνεις και εσύ άφησε από κάτω το λινκ να διαβάσω τα 50 πράγματα για σένα

Θα τα πούμε πολύ σύντομα

Φιλάκια πολλά :)

3 σχόλια:

  1. Γεια σου Άννα! Είμαι η Ειρήνη-Αριάδνη από το stardollfromgreece.blogspot.com Θα χαιρόμουν πολύ αν μπορούσες να ρίξεις μια ματιά και να μου πεις τη γνώμη σου για το blog μου! Το tag θα είναι στο αυριανό μου άρθρο οπότε πήγαινε να το δεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη-Αριάδνη! Ευχαριστώ για το σχόλιο. Θα πάω να το δω αμέσως..!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου♥Μου αρέσει πάρα πολύ το blog σου (; Θα ήθελα αν μπορείς να τσεκάρεις και το δικό μου blog:
    http://welcome-to-my-teenage-life.blogspot.gr/
    Ευχαριστώ αν το κάνεις♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή