Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Ξανά απ'την αρχή (;)

Πολλές φορές, αφήνουμε πράγματα που πολύ θα θέλαμε να κάνουμε.. Είτε αυτά είναι χόμπυ, δραστηριότητες ή απλά μας αρέσουν. Πράγματα που μας γεμίζουν και μας κάνουν να νιώθουμε ωραία.. Να περιμένουμε πώς και πώς να έρθει η στιγμή να τα κάνουμε.



Αυτό, που λέτε, έπαθα κι έγω. Παρόλο που το να γράφω άρθρα, και να εκφράζομαι μέσα από αυτό μ'αρέσει πολ, έπρεπε για αρκετό καιρό να το αφήσω.

Μην το λάβετε σαν δικαιολογία αλλά ήταν όντως μια περίοδος πολύ δύσκολη και απαιτητική, που όχι μόνο με απομάκρυνε από αυτό τον χώρο, αλλά με διέκοψε.

Όμως ήρθε ο καιρός να επιστρέψω.. Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και εγώ είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες που έρχονται, αφού φέτος είναι το καλοκαίρι πριν τις πανελλήνιες 2016 (ουφ)!

Αυτό βέβαια δε θα με σταματήσει να γράφω εδώ, γιατί στο τέλος θα το κάψω...το μυαλό (#πουδενέχω). Τέλος πάντων αυτό που ήθελα να σας πω είναι ότι θα ξαν'αρχίζω να γράφω, και χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Οπότε αφήστε μου από κάτω τις ιδέες σας!

Αυτάάά.. Ελπίζω να είστε καλά, και μέχρι το επόμενο άρθρο, 
Φιλιά πολλά

-Άννα

1 σχόλιο:

  1. Ελπίζω να ξαναρχίσεις να γράφεις!
    Αν θες μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο μπλοκ μου που έχω 2 σημερινά άρθρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή