Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Summer Essentials

Γεια σας, γεια σας!

(η θέα από το μπαλκόνι μου... θα'θελα χδ)


Αφού δεν έχω σκοπό να διαβάσω για τις εξετάσεις, ας γράψω ένα blogpost ;p
Σήμερα θα σας μιλήσω για τα απαραίτητα του καλοκαιριού, που χρησιμοποιώ εγώ και θεωρώ must have για την παραλία και όχι μόνο.

Ξεκινάμεεεε;

Τα δύο πρώτα είναι το αντηλιακό και τα γυαλιά ηλίου. Δεν πρέπει να αμελούμε τη χρήση αντηλιακού, γιατί ο ήλιος είναι πάρα πολύ βλαβερός για το δέρμα μας και για τον οργανισμό μας γενικότερα. Το ίδιο ισχύει και με τα γυαλιά ηλίου, τα οποία μας προστατεύουν από τις υπέρυθρες ακτίνες του ήλιου. Εκτός αυτού κάνουν το ντύσιμο ακόμη πιο ωραίο. Γι'αυτό εκμεταλλευτήτε το! :p

(τα αντηλιακά που χρησιμοποιώ, προσώπου και σώματος. δείτε το σχετικό άρθρο)

Ένα πολύ πολύ σημαντικό προϊόν είναι η ενυδατική μας κρέμα, σώματος και προσώπου. Τι και αν ιδρώνουμε; Τι και αν νιώθουμε πολύ ενυδατωμένες από τα μπάνια και τα ντουζ; Δεν πρέπει να ξεχνάμε την ενυδάτωσή μας. Γιατί σε ποια αρέσει να έχει πρόωρη γήρανση ή ξηρό πρόσωπο; εε; ε; Σε καμία! σας το λέω εγώ. Προστατέψτε το δέρμα σας πριν να είναι πολύ αργά!!
Η κρέμα που χρησιμοποιώ για το πρόσωπο είναι της Bioten, αρκετά καλή και δεν τελειώνει με τίποτα ;ρ Για το σώμα δεν έχω κάτι συγκεκριμένο ότι βρω στο σπίτι!






AΠΟΣΜΗΤΙΚΟ!!! Μην το ξεχνάτε ποτέεε;ρ Είναι πολύ σημαντικό για εσάς αλλά και για τους γύρω σας .. Πόσες και πόσες φορές μέσα στο λεωφορείο έχω μυρίσει την ιδρωτίλα του διπλανού; Όχι άλλο..έλεος χδ









Σας προτείνω τέλος όχι κάποιο make up αλλά μια ελαφριά cc cream αφού από μόνη της περιέχει κάποια λίγη προστασία για τον ήλιο και δεν είναι ''βαρύ'' ώστε να φράζει τους πόρους το καλοκαίρι.



Παραλίγο να ξεχάσω το πιο βασικό.. πού πας χωρίς μαγιώ; χαχα! 
Έχω ένα απο την triumph, το πάνω είναι μπλε της θάλλασας και το κάτω κλασσικά μαύρο, αλλά κάνει σαν φουστίτσα κοντή. Πολύ ωραίο, αν και προπέρσινο :3

Αυτά είναι τα πιο σημαντικά πράγματα για το καλοκαίρι! 
Πείτε μου και εσείς 3 πράγματα πολύ πολύ σημαντικά για εσάς..
Τα λέμε, Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου